Багато хто з нас стикався з наявністю заводського браку або будь-яких інших дефектів в недавно купленої речі, не виняток і такий елемент одягу, як пальто, ось тоді і виникає актуальне і важливе питання: який гарантійний термін на пальто за законом?
ШВИДКА ВІДПОВІДЬ
Гарантійний термін на пальто згідно із законом складає шість місяців.А ось якщо гарантійний термін ніде не вказано, то за Законом України про захист прав споживачів, Ви можете прийти в магазин протягом двох років з моменту здійснення покупки.
Знати це потрібно хоча б для того, щоб мати можливість елементарно відстояти свої права, а то адже частенько так буває, що Вашої вини в поломці немає, але в магазині під напором особливо активних продавців і менеджерів людина просто втрачається і йде ні з чим. Але ж є про що подискутувати!
Хочете купити чоловіче пальто з гарантією від виробника, тоді переходьте по посиланню!
Наприклад, зламалася у Вас блискавка в пальто, Ви приходите в магазин, показуєте зіпсовану річ, і тут починається: на фурнітуру гарантія не поширюється, пройшов місяць з дня придбання виробу, обмін тільки в перші два тижні, нічого не знаємо, нічого не можемо. Ви в засмучених почуттях йдете додому, але ж правда-то на вашому боці!
Так що ж таке гарантія, який гарантійний термін в Україні, що собою являє гарантійне обслуговування і що взагалі робити в подібних ситуаціях? Для того, щоб відповісти на всі ці питання пропоную звернутися до законодавства.
Гарантійний термін - це термін, встановлений законодавством або договором, протягом якого виробник (виконавець, продавець) гарантує нормальну роботу (застосування, використання) товару, в тому числі комплектуючих виробів. Гарантійні терміни на комплектуючі вироби не повинні бути менше, ніж гарантійний термін на основний виріб, якщо інше не передбачено законодавством або договором.
Гарантійне обслуговування полягає в тому, що виробник (виконавець, продавець) протягом терміну зобов'язується безкоштовно виконувати роботу з технічного обслуговування, а також усунення виявлених недоліків проданого товару (відхилень від вимог нормативних документів і інформації про товар).
Гарантійний термін має зазначатися в паспорті на товар, а у випадку з пальто - на його етикетці, чи в будь-якому іншому документі, що додається до товару.
Тепер найцікавіше, для одягу, хутряних та інших сезонних виробів цей термін такий:
- Якщо вони весняно-літнього асортименту - з 1 квітня по 1 жовтня
- Якщо вони осінньо-зимового асортименту - з 1 жовтня по 1 квітня.
Тобто, якщо Ви купили пальто в липні, то гарантія почне діяти в жовтні - саме тоді, коли Ви почнете його носити, і все відмазки продавців, що, мовляв, уже три місяці минуло, Вас ніяк не повинні запитати. Сміливо відстоюйте свої права!
Заковика в тому, що якщо інформація не зазначена на етикетці або в будь-якому іншому документі, продавець сам визначає цей термін, будь то хоч три місяці, хоч три дні!
А ось якщо гарантійний термін взагалі ніде не вказано, то за Законом України про захист прав споживачів, Ви можете прийти в магазин з певними вимогами протягом двох років з моменту здійснення покупки!
Гарантійний термін на пальто за законом становить шість місяців, але фабрика «Sans House» дає цілий рік! А ось фактичний термін служби виробу - не менше 5 років, деякі люди носять пальто від «Sans House» , випущені ще в 1995-1996 році.